رویداد شهریور ماه اپل؛ همگی سراپا در انتظار آیفون جدید

Web Hacking

این وب سایت جهت اطلاع رسانی به شما ایجاد شده است.

رویداد شهریور ماه اپل؛ همگی سراپا در انتظار آیفون جدید

اميرحسين نصيحت كن
Web Hacking این وب سایت جهت اطلاع رسانی به شما ایجاد شده است.

رویداد شهریور ماه اپل؛ همگی سراپا در انتظار آیفون جدید

به طور کلی اپل شهریور ماه از آیفون جدید خود رونمایی خواهد کرد. همراه با رویداد بعدی آیفون که در همین حوالی است، ما قصد داریم اطلاعات و شایعاتی که طی این مدت شنیده‌ایم اشاره کنیم. در حالی که آیفون جدید اپل همراه با سیستم عامل iOS 10 رونمایی خواهد شد، این سؤال پیش می‌آید که اپل به جز آیفون و نسخه جدید آی او اس از چه دستاوردهای جدید دیگری رونمایی خواهد کرد!

بر اساس آخرین گزارش بلومبرگ، آیفون جدید اپل را می‌توانیم در تاریخ 7 سپتامبر (17 شهریور) در رویداد خبری اپل مشاهده کنید. این زمان دارای فاصله دو روزه با زمان معرفی آیفون 6 اس اپل است که در تاریخ 9 سپتامبر سال گذشته رونمایی شد. در همین راستا  اوان بلاس (Evan Blass) افشا کننده بزرگ دنیای تکنولوژی نیز زمان این رونمایی را 8 سپتامبر (18 شهریور) اعلام کرده است و ادعا می‌کند شما می‌توانید این محصول را در تاریخ 16 سپتامبر خریداری کنید.

اگر چنین چیزی صحت داشته باشد باید گفت که اپل تصمیم گرفته در آخرین روز برپایی نمایشگاه IFA 2016 برلین این رویداد خبری خود را برگزار کند. جالب اینجاست در همین حوالی شنیده می‌شود که سونی نیز در رویداد خبری پلی استیشن، از نسل جدید این کنسول به نام PS4K یا PS4 Neo رونمایی خواهد کرد.

iPhone 7

اپل دو آیفون 6 اس و 6 اس پلاس را در سپتامبر سال گذشته رونمایی کرد و به دنبال آن 2 فروردین شاهد رونمایی از محصول جدید 4 اینچی این شرکت، iPhone SE بودیم. در واقع هر ساله به طور معمول ماه سپتامبر شاهد عرضه یک آیفون جدید از سوی اپل هستیم که به تبع آن شایعات پیرامون این محصولات ماه‌ها قبل‌تر از رونمایی به بیرون درز می‌کند.

رویداد شهریور ماه اپلرویداد شهریور ماه اپل

آیفون 7 جک 3.5 میلی‌متری را کنار خواهد گذاشت و دارای یک کلید هوم همراه با بازخورد لمسی خواهد بود؛ هرچند که از نظر ظاهری تغییر زیادی با آیفون 6 اس نخواهد داشت. بنابراین اگر قصد خرید آیفونی کاملاً مجزا از محصول فعلی را دارید باید تا سال آینده صبر کنید. در اینجا همچنین شایعه عرضه مدل سومی از آیفون نیز شنیده می‌شود. مدلی به نام آیفون 7 پرو که از دو دوربین بر روی قسمت پشتی برخوردار بوده تا بتوانید تصاویر بهتری را تهیه کنید.

iOS 10

اپل عادت دارد همراه با آیفون جدید خود، از تازه‌ترین ‌به‌روزرسانی بزرگ سیستم عامل آی او اس نیز رونمایی کند و امسال نیز چنین اتفاقی رخ خواهد داد. این کمپانی طی کنفرانس توسعه دهندگان اپل نسخه‌ی پیش‌نمایش آی او اس 10 را منتشر کرد و طی این مدت نیز شاهد عرضه چندین نسخه مختلف از آن بودیم. بنابراین در حال حاضر می‌دانیم که چه اتفاقی همراه با نسخه نهایی آی او اس 10 خواهد افتاد.

رویداد شهریور ماه اپلرویداد شهریور ماه اپل

آی او اس 10 دارای ویژگی‌ها و طراحی جدیدی برای آیفون شما است تا این محصول را جذاب‌تر از پیش سازد. حتی ادعا می‌شود که این به‌روزرسانی، بزرگ‌ترین آپدیت تاریخ سیستم عامل موبایلی اپل است که از مهم‌ترین ویژگی‌های آن باید به اضافه شدن اپلیکیشن Home، تغییراتی گسترده در Siri، صفحه قفل و تصاویر اشاره کرد.

iPad Pro

سال گذشته، اپل همگام با آیفون‌های 6 اس و 6 اس پلاس تصمیم گرفت تا تبلت‌های آیپد را نیز در دو سایز مختلف عرضه کند. در ابتدا شاهد عرضه آیپد پرو 12.9 اینچی بودیم و چندین ماه بعد نیز نسخه 9.7 اینچی آن روانه بازار شد. اپل احتمالاً قصد دارد آیپد دیگری را با سایزی متفاوت از این دو مدل رونمایی کند.

رویداد شهریور ماه اپلرویداد شهریور ماه اپل

به نقل از گزارش Ming-Chi Kuo یکی از تحلیلگران حوزه تکنولوژی، اپل امسال آیپد پرو‌های خود را به‌روزرسانی نخواهد کرد و در عوض سال 2017 میلادی از سه آیپد جدید رونمایی می‌کند. مینگ معتقد است که اپل در حال تدارک رونمایی از یک مدل جدید آیپد پرو با صفحه نمایش 10.5 اینچی است تا در کنار نسخه‌های به‌روزشده آیپد پرو 12.9 و 9.7 اینچی روانه بازار کند. اگر چنین چیزی درست باشد بنابراین طی این رویداد خبری، هیچ بحثی در خصوص آیپدهای اپل به وقوع نخواهد پیوست.

MacBook Pro

تقریباً همه انتظار داشتند اپل طی کنگره جهانی موبایل 2016 از نسل جدید مک بوک پرو خود رونمایی کند اما این اتفاق محقق نشد و حالا همگی توقع داریم پاییز امسال شاهد رونمایی از این محصولات باشیم. اگر به خاطر بیاورید دو سایز مختلف مک بوک پرو (یک مدل 13 اینچی در مارس سال گذشته و یک مدل 15 اینچی در ماه مه سال 2015) عرضه شده است. شایعات می‌گوید که یک مدل جدیدتر نیز در راه است. این لپتاپ‌ها پیش پا افتاده نخواهند بود و از پردازنده‌های پرسرعت و بدنه‌ای با ضخامت بسیار کم برخوردار خواهند بود.

رویداد شهریور ماه اپلرویداد شهریور ماه اپل

منبع:digiro.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: آیفوناپل

تاريخ : دو شنبه 1 شهريور 1395 | 16:6 | نویسنده : سعید غلامعلی زاده |

.: Weblog Themes By A m i r H N:.